- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdvořile jsem za tuto nabídku poděkoval a pravil, že mi je jejich certifikát i s nálepkou lhostejný. Ženský hlas mě mrazivě pozdravil a zavěsil. Pak zcela jistě volal další firmě, aby jí sdělil, že je také důvěryhodná.
Nejprve jsem nad tím mávl rukou a pak jsem si spočítal, že kdyby ukecali tisíc firem, mají docela slušný vývar. A prakticky za nic, za bezcenný certifikát a za nálepku, kterou bych se styděl kamkoliv vylepit. Cílem totiž není prokazovat důvěryhodnost kohokoliv, k tomu onen medový hlas v telefonu nemá žádné oprávnění a zcela určitě není tou vhodnou autoritou. Svou důvěryhodnost firma nedokazuje bezcenným certifikátem, ale tím, že se důvěryhodně chová a její zákazníci se k ní spokojeně vracejí.
Ale nedalo mi to: na stránky "důvěryhodné firmy" jsem se koukl. Provozuje je Centrum výzkumu názorů klientů s.r.o.. Pobavilo mne, že když jsem tuto firmu dal do jejich prohledávače, zda oni jsou důvěryhodná firma, nenašel jsem je tam. Asi nezaplatili 700 Kč. Anebo jsou potvrzením přísloví, že kovářova kobyla chodí bosa. Zkusil jsem tam dát asi deset firem, které považuji za důvěryhodné, ale nenašel jsem ani jednu. Buď nepřišly na řadu anebo neměly chuť platit. Buď jak buď, na internetu je spousta zbytečných seznamů. Tedy zbytečných pro vás, ale jsou zlatým dolem pro ty, kteří za vytváření těchto seznamů kasírují někdy i nemalé peníze.
Jeden obchodní magnát, myslím, že to byl John Wenanecher, prohlásil: Vím, že polovina nákladů na reklamu je zbytečná, ale nevím, která polovina to je. Myslím, že v případě certifikátu důvěryhodné firmy by to věděl určitě.
Další články autora |
Mariánskohorská, Ostrava - Moravská Ostrava
2 690 000 Kč