Diskuse

Jistoty, hm

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

trefakam

10. 5. 2009 18:27
Ano, správně,

už jsem tedy zařazen. Jsem důchodce a levicový volič. Podle autora jsem líný, nenažraný a samozřejmě neschopný. Mám neustále nastavenou ruku, chci stále vyšší a vyšší důchod, dávky a požitky.

Jako  levicový volič  jsem podle autora  hloupý, nevzdělaný ( snad mám základní vzdělání ). Ano, takhle se na nás dívají pravičáci. Lze tedy očekávat, že v případě jejich volebního vítězství by jednali tak, aby tyto líné, hloupé, nenažrané a neschopné řádně eliminovali. Máme se tedy na co těšit. Doufám, že levicoví voliči nezapomenou na podzim, jak je hodnotí puncovaní pravičáci. A co teprve, kdyby vyhráli volby !

No, autore, když jsi byl nějakým šéfem na Nově, co se týká zábavy, tak to tedy moc schopný nejsi. Nova ( petrně pod tvým vedením ) klesla tak hluboko, že dívat se na "zábavu" na Nově - to už hraničí s debilitou.

0 0
možnosti

siviez

10. 5. 2009 19:10
Re: Ano, správně,

Od levicového fandy nezvykle úpřímné zhodnocení sama seba.Velice vzácný jev.R^

0 0
možnosti

MiroTR

10. 5. 2009 19:41
Re: Ano, správně,

No, pokud jste chytrý, vzdělaný a pracovitý, pak nechápu, proč volíte stranu, která Vás chce za pracovitost trestat a chce za Vás rozhodovat, jako kdybyste byl nesvéprávný. 8-o

0 0
možnosti

Touch

30. 5. 2009 22:27
Re: Jakpak to víte?

A jakpak to víte, milý trefakame, jaká je úroveň zábavy na Nově? Když to tak hodnotíte, asi na to koukáte.... Tyhle bláboly fakt miluju! Tváří se to, že od rána kouká na ČT2, ale naprosto přesně ví, jakou má vysílání TV Nova kvalitu!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1848x
Scénárista, textař, dramaturg. Pracoval v rozhlase, vydával desky v Pantonu, dramaturgoval festivaly Rockfest a Porta, byl šéfredaktorem TV NOVA. Víc na www.irossler.cz