Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

juliettee

17. 8. 2009 1:42
I v záporech je půvab

Dobrý večer, křížovou cestu nad Počepicemi jsem měla možnost několikrát projít a souhlasím s Vámi v tom, že je velmi krásná. Myslím však, že ji na kráse přidává i ona neoznačenost. Líbilo se mi, že jsem musela každé zastavení hledat a že nebylo hned u cesty, ale v keřích, polích apod..

To zastavení uprostřed pole pod stromem mi přijde moc hezké, a to jsem ho napoprvé netrefila..

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

17. 8. 2009 8:13
Re: I v záporech je půvab

I v záporech je půvab = to jste vyjádřila krásně, máte pravdu. Pokud jsou takovéhle, vždy to nejen překvapí, ale i mile potěší a osvěží.

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

16. 8. 2009 22:26
Opravdu originální :)

Malby mi připomněly jednu Hrabalovu pasáž o ručně domalovaném Ježíši na kříži na křižovatce, který pak díky svému originálnímu výrazu způsobil mnoho dopravních nehod, protože konsternoval automobilisty. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1848x
Scénárista, textař, dramaturg. Pracoval v rozhlase, vydával desky v Pantonu, dramaturgoval festivaly Rockfest a Porta, byl šéfredaktorem TV NOVA. Víc na www.irossler.cz