Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Lišák007

11. 9. 2009 22:59
Ne šrotovnému, ne dálnicím

Souhlasím s tím, že sřotovné je nesmysl. Ale cpát to do dálnic, je ještě větší blbost. Dálnice jsou minimálně 4 x předražené. Naopak bych doporučil na dálnicích šetřit, aspoň zbyde víc v rozpočtu.

0 0
možnosti
RB

rudolfo brauning

11. 9. 2009 18:43
Cely to srotovny ekonomice

moc nepomuze. Jina vec ale  je ze se lidi zbavej starejch kraksen co otravujou ovzdusi.

Skoda ze vetsina populace  to nevidi z tohoto uhlu.

0 0
možnosti

martin013

11. 9. 2009 18:32
Možná

Možná už jste slyšel o tom, že v ČR funguje množství firem, které vyrábí díly do automobilů. Tu motorky do stěračů, tam klimatizace, jinde zase třeba bezpečnostní pásy. A co myslíte, záleží na tom, jestli se ta auta vyrábí zde, nebo blízko za hranicemi? Nezáleží. Ty firmy i díky našemu šrotovnému vyvezou nějaké díly navíc. Ať někdo zkusí odhadnout ten celkový efekt. Já tvrdím, že to je velmi obtížné. Ale vy a vám podobní "odborníci", víte naprosto neomylně a bez pochybností, že šrotovné je špatné. Máte pro svůj názor nějaké podklady? A teď nemyslím články z MF Dnes nebo serveru iDnes..... Myslím opravdová čísla.

0 0
možnosti
JR

kadet

11. 9. 2009 20:32
Re: Možná

Samozřejmě že šrotovné je špatně. Teď se prodá o pár aut víc,  problém se odloží o půl roku a automobilky díky šrotovnému trochu podraží,  bez šrotovného by naopak zlevnily a zamyslely se nad svými náklady, kvalitou a podobně. Stejně nějaký výrobce bude muset zkrachovat, vyrábí-li auta s vysokou spotřebou, nekvalitní s vysokou poruchovostí. ČSSD nic nepomůže a pokrucováním trhu jen odkládá problémy na naše děti!

0 0
možnosti

Bronislav Šimoník

11. 9. 2009 13:42
Parobkoviny

Za těch 7,5 mld, které se prožerou za pár týdnů se dá zrekonstruovat 40-50 km železničního koridoru, což znamená zajištěnou práci pro dodavatele na 3 roky

0 0
možnosti
M

maxas

11. 9. 2009 12:15
Lidi proboha,

tady přece nejde openíze, ale o čas. Státu je jedno jestli ty peníze vydá na šrotovné, nebo na dávky pro propuštěné z automobilek. Tady se ale hraje o čas. Výroba se nesmí zastavit a v automobilovém průmyslu (unás notně přebujelém) se tato forma dotace nejlépe zhodnotí. Bylo by možné tytéž peníze dát na silnice, ale počty "zachráněných" pracovních míst budou vždy nižší než u automobilek. Riziko, že kupovat se budou i zahraniční auta tu samozřejmě je, ale pro výrobce komponentů je to jedno. Struktura výrobních sil našeho hospodářství není asi ideální, ale momentálně s tím mnoho nenaděláme.

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1848x
Scénárista, textař, dramaturg. Pracoval v rozhlase, vydával desky v Pantonu, dramaturgoval festivaly Rockfest a Porta, byl šéfredaktorem TV NOVA. Víc na www.irossler.cz