Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J45a90r58a 61R44a24n84k

4. 2. 2015 5:45

Ty musky mam dokonce vyfocene a v jedne St. Gallenske restauraci na panskem jsou v muslich krasne divky, nemohla jsem ignorovat:-)R^

Ale nejpohodlnejsi jsou ty japonskeR^R^

0 0
možnosti
KM

Kdyz prijdu domu a jako prvni zaregistruji zvednute prkenko, jsem happy. Mi muzi jsou doma :-)

0 0
možnosti
RP

Pod pantoflem ? To zní skoro jako rasismus :-D

A já vám zrovna řeknu že klidně pokaždý si sednu. Jednak si člověk odpočine, přečte něco na mobilu a třeba u pisoárů neodchází člověk vostříkanej chcánkama. Výrobci pisoárů jsou parta pitomců co nepochopili, že do paraboly prohnutý porcelán odrazí tak 20% zpátky do prostoru. Výsledek je pak pánskej záchod u pisoárů celej mokrej kam se člověk podívá.

Přisadil bych si že ti kterým to nejvíc vadí asi budou mít ten samej degenerační blok a pro jistotu si ještě neumějou ruce.

Takže doma si chčijte jak chcete když máte rádi žlutej záchod a podlahu, ale venku jste venku a umejte si aspoň ruce prasata.

0 0
možnosti
JC

No asi ho máte malýho.

0 0
možnosti
Foto

Správný muž po vykonání potřeby, tak jak píšete, klekne na kolena a důkladně tu podlahu kolem záchodové mísu i vlastní mísu otře. Já jsem líný muž a mám svou ženu rád a tak si raději sednu. Ta nalepená mucha či balónek se používá v pisoáru a to máte pravdu, ten je určen, technicky řešen, pro použití ve stoje.

0 0
možnosti
JC

Vsedě to nejde.

Možná malí chlapečkové nebo hodně staří pánové vsedě mohou, ale od začátku puberty to prostě už nejde. Toaletní mísy na to nejsou uzpůsobené.

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1848x
Scénárista, textař, dramaturg. Pracoval v rozhlase, vydával desky v Pantonu, dramaturgoval festivaly Rockfest a Porta, byl šéfredaktorem TV NOVA. Víc na www.irossler.cz