Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky osobní vzpomínka:

Natočil jsem film, určený pro americký trh. Kdo jiný by měl mluvit komentář americkou angličtinou než Jan Werich? Objednavatel mi dal pro něj smlouvu s nevyplněnou kolonkou výše honoráře a já šel na Kampu. Mrzutý národní umělec mi opovržlivě pravil:

"Človíčku, já beru jen hlavní role!"

A šel jsem, ztrativ veškeré iluze o slavném panu Werichovi...

0 0
možnosti

J33a71n 26N93o86v95á31k

6. 2. 2015 13:45

Proč ztratil iluze.Prostě pro prachy nededělá všechno ,jako dnešní reklamní hvězdy.

1 0
možnosti
Foto

R^!

P.S.: Doporučuji těm , kteří blog četli, vyhledat si na Youtube pořady s p.Werichem s názvem: ,,CO Vy na to, pane Werichu" Jsou nejen poučné, ale i stále aktuálníR^

Ač je pamatuji již z doby, kdy byly natočeny, rád se k nim vracím. Není nezajímavé s kým i kým byly tehdy natočeny;-)J.A.J.

1 0
možnosti

Pan Werich a Váš blogR^

1 0
možnosti
Foto

Velmi krásný článek. Autor zasluhuje karmu karm. Díky, četl jsem to téměř jedním dechem. R^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1848x
Scénárista, textař, dramaturg. Pracoval v rozhlase, vydával desky v Pantonu, dramaturgoval festivaly Rockfest a Porta, byl šéfredaktorem TV NOVA. Víc na www.irossler.cz