Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem mohla mít svůj penzion vyhodnocen jako TOP 2014 za 30000 Kč v Ústeckém kraji a čím větší rozloha - více krajů, tím více peněz zaplatit + týden ubytování a stravování zdarma pro jejich management a za dalších 10000,- Kč video, které v tom týdnu vyrobí. A fa argumentovala tím, že když nálepku budu mít, tak jako do restaurací s nálepkou p. Polreicha chodí více lidí, tak i do mého penzionu bude více lidí jezdit. A nemusím platit Firmy.cz a Sklik apod./což mě taky štve, protože to jsou jen paraziti. Na Googlu mám-li kvalitní web stránky, tak je vyhledá robot., ale to je jiná situace, to k tématu nepatří/

Každopádně tahle Firma na internetu neexistuje. Tištěný materiál měl jejich "obchoďák" nádherný, ale nechat mně ho nechtěl.Jenže víte paradox je, že strašně moc lidí na tyhle laciné podvodné věci fakt letí.

1 0
možnosti
PP

Dík za upozornění a rozbor.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1848x
Scénárista, textař, dramaturg. Pracoval v rozhlase, vydával desky v Pantonu, dramaturgoval festivaly Rockfest a Porta, byl šéfredaktorem TV NOVA. Víc na www.irossler.cz