Ivan Rössler

Jeli jste někdy třicítkou? Jaké to je?

9. 08. 2017 11:06:44
Vážená paní primátorko Mgr. Adriana Krnáčová, MBA, dovolte mi, abych Vám osobně pogratuloval k nové metodě, jak získat od lidí nedobrovolný příspěvek do Vaší magistrátní pokladny.

Je tak originální, že by ho mělo následovat co nejvíc obcí. V čem tam metoda spočívá? Stačí nainstalovat dopravní značku č. B20a, která říká, že nejvyšší dovolená rychlost je 30 km v hodině. Pokud jste někdy jela bez majáčku a bez šoféra takovým úsekem, pak Vám gratuluji, že jste dokázala tak nízkou rychlost udržet. Mně se to nepovedlo dvakrát. Jednou jsem jel rychlostí 44 km/hod., podruhé dokonce rychlostí 46 km/hod. Dvakrát jsem dostal dopis s dodejkou, dvakrát jsem vystál frontu na poště a dvakrát jsem Vám poslal po šesti stovkách, tedy celkem 1200 Kč. Nemyslím, že jsem se jako řidič choval nezodpovědně a nevím, nejsem expert, jak nebezpečná pro okolí byla moje o něco rychlejší jízda. Jsem přesvědčen, že maximálně 30 km/hod. tam jel asi málokdo. Z toho vyvozuji, že pouhá stovka řidičů, která dopadla jako já, musela přinést do Vaší pokladny 1 200 000 Kč. Na jednom jediném místě. Proto volám více třicítek do měst a obcí.

Jenom si myslím, že výběr peněz prostřednictvím dopisů s dodejkou je poněkud nemoderní. Řidiči by měli mít povinně nějaký druh lítačky, na kterou by nahráli nějakou částku a pak by třeba u nějakých parkovacích automatů prostřednictvím této kartičky pokuty platili. Třeba by to mohla být jedna z funkcí lítačky už existující. Aspoň bychom nemuseli lítat na poštu. Pokuty by mohly chodit formou SMS anebo přes aplikaci Vzorný Pražan, kterou by občan musel povinně mít ve svém smarttelefonu. A kdo nemá smarttelefon a lítačku, nebude smět jezdit po Praze autem. Je to sice blbost, ale vy už si s tím poradíte. V každém případě, ještě jednou gratuluji. Naštěstí trávím většinu léta mimo Prahu, tak snad už další dopis nepřijde. Mějte se moc hezky a krásné léto. Jo, a když budete mít kdy, dejte mi, prosím, vědět, kolik Vám ta třicítka v Zálesí do magistrátní kasy hodila. Já jsem tipnul toho melouna, ale třeba to mohlo být víc. Třeba by se za to pořídilo aspoň deset centimetrů nedokončeného pražského okruhu. A to by se mohlo hodit. Ostatně, když se národ složil na Národní divadlo, třeba by se dala vytvořit i sbírka na zmíněný obchvat Prahy. Ale to už je jiná písnička.

Autor: Ivan Rössler | karma: 37.80 | přečteno: 2344 ×
Poslední články autora