Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo...ten koncert mám v hlavě a opravdu bavilR^ byla to smršť, co rozhýbala Lucernu a dýchala z toho milá atmosféra velkého světa...v tom, že ti, co tam přišli, přišli ve stylu, kdy si to spolu všichni viditelně užívají jako na nejosobnějsim mejdanu:-) V

3 0
možnosti
Foto

Sice jsem vyrůstal na jiné muzice, ale nasazení pana Sedláčka během vystoupení musí chytit za srdce snad každýho, kdo má jakoukoli hudbu rád...R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Ano, jeden z králů. Jedním, z dnes spíše pozapomenutých, byl asi i Miki Volek. A i přes stupiditu režimu se rock i beat ,,žil";-)

2 0
možnosti

Jo, jo, čas běží. A já se musím holit, moje skutečně milá Paula, po zlomeninách (zkolabovala na koncertu) a jehla přeskakovala u Hippy hippy shake - Já byl úplně omámen, co to je ? ... :-)

4 0
možnosti
Foto

slavnější asi ne, ale přesto vynikající

5 0
možnosti

Díky za tenhle blog, pane Rösslere.

Pavla Sedláčka mám ráda, a nejen pro jeho zpěv.

První setkání bylo v mládí s ním díky dvěma písničkám: Život je pes a Hey Paula. A ta druhá jmenovaná se mi líbila v jeho (jejich) podání víc než originál.

6 0
možnosti

Zajímavé vzpomínání, díky. R^R^V

4 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1848x
Scénárista, textař, dramaturg. Pracoval v rozhlase, vydával desky v Pantonu, dramaturgoval festivaly Rockfest a Porta, byl šéfredaktorem TV NOVA. Víc na www.irossler.cz