Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^po starším bratrovi jsem zdědila knihovničku takže ač to nebyla právě dívčí literatura jsem pár jěho věcí také četla-dík za připomenutí

0 0
možnosti

Já se k Paškovi dostal přes dětskou detektivku Modrý leopard, navíc z atraktivního prostředí motocyklové Šestidenní, no kterého kluka by to nechytlo.

0 0
možnosti
Foto

zajímavé, autora jsem vůbec neznalaR^

0 0
možnosti

J32a51k30u85b 37Š83o25l86c

6. 2. 2019 11:22

Ztracená prérie je top kniha mého dětství. Plus spousta dalších knížek z nakladatelství ? (název nyní nevím). Syn má těchto knížek plnou knihovnu, jsem zvědav, zda se do nich pustí nebo už je jiná doba.

1 0
možnosti

Mohly by to být Knihy odvahy a dobrodružství, zkráceně KOD neboli Kodovky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1848x
Scénárista, textař, dramaturg. Pracoval v rozhlase, vydával desky v Pantonu, dramaturgoval festivaly Rockfest a Porta, byl šéfredaktorem TV NOVA. Víc na www.irossler.cz